woensdag 10 augustus 2016

Combi2


En vanmiddag mocht ik weer een baby fotograferen. Dit keer een meisje met een oudere zus. De grote zus heb ik ook als baby mogen fotograferen en nu dus samen met haar nieuwe zusje. 
Kusjes heeft ze meer dan genoeg voor haar zusje, want als ik haar vraag of ze haar zusje misschien een kusje wil geven op haar neusje. Dan krijgt ze een kusje op haar neus, schouder, bil, voetjes, handjes, mondje, hoofdje, nou ja, 100 kusjes dus. Dat komt wel goed met deze twee vriendinnetjes.

Papa zit boordevol droge humor waar ik erg vrolijk van wordt. Hij kan het ook zo bloedserieus vertellen dat soms ook een beetje laat besef dat er iemand in de maling genomen wordt. Ik houd er wel van.

De foto's blijken lekker privé, de foto's komen eraan hoor!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten