zaterdag 17 september 2016

Groepsreportage familie Haitsma

Vanmiddag mocht ik voor de derde keer een voor mij hele bekende familie op de foto zetten. Het is zo leuk om de kinderen van de twee gezinnen mee te zien groeien. De eerste keer waren er nog maar drie kleinkinderen, de tweede keer vier en dat aantal klopt nu nog steeds. De kinderen zijn alleen allemaal wel flink gegroeid. Heel leuk hoe ze mij nu herkennen en dat ze precies weten wat er van ze verwacht wordt. Ze gaan inmiddels ook zelf om bepaalde foto's vragen.

Het is altijd een flinke chaos als we beginnen, maar uiteindelijk komt het altijd goed. We hebben echt alle variaties wel gefotografeerd volgens mij, in ieder geval weer meer dan de vorige keren. Dat wordt nog een flinke uitzoekerij denk ik, maar ik weet zeker dat het een mooie serie wordt.

De foto's van deze serie blijven privé, dus geen voorproefjes vandaag.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten