zaterdag 3 september 2016

Groepsreportage familie van Veen

Vanochtend zijn we gelijk goed van start gegaan met de groepsreportage voor de familie van Veen. Ik draai al even met deze familie mee. Zo leerde ik Chantal en Iris kennen tijdens de fotoshoot voor het vrijgezellenfeest van hun vriendin Jocelyn (die ik inmiddels ook al een aantal keer heb mogen fotograferen). Daarna volgde de trouwreportage (inclusief pre-weddingshoot) van Chantal en Ralph en weer iets later mocht ik de hele familie van Veen fotograferen.

Maar de familie is inmiddels aardig uitgebreid met twee kleinzoons en een kleindochter. Daarom kreeg Ina een fotoshoot cadeau. Een update van je foto's is meer dan welkom als er kleinkinderen bij gekomen zijn.

Een foto schieten van een grote groep is altijd wat lastig omdat je op iedereen tegelijk moet letten, wat praktisch onmogelijk is. Daarom komen er achteraf nog wat photoshop skills bij kijken om te zorgen dat iedereen leuk op de foto staat. Zo ook bij deze groepsfoto, die is samengesteld uit drie verschillende foto's, maar dit geeft uiteindelijk wel een super leuk resultaat.

Nadat ik ook de gezinnen los had gefotografeerd, nam ik de uitdaging aan om te proberen alle drie de kleintjes op 1 foto te vangen. Kleine Casper was geen probleem, die zat prinsheerlijk in zijn stoeltje en kon verder nergens heen.. haha.. maar twee kinderen van rond de twee jaar tegelijk fotograferen is best lastig. Ik riep de hulp in van mijn twee boomstammetjes. Die vallen meestal wel in de smaak, zo ook nu. De boomstammetjes dagen uit te zitten of te klimmen en dat is precies wat ze deden. En toen ik riep "hieperdepiep"... ja hoor, meerdere keren gingen de armpjes tegelijkertijd omhoog. Dus geen photoshop nodig op die foto! ...Hoera!

Wil je ook een update van de gezinsfoto's die nu aan de muur hangen? Kijk dan eens op mijn website voor meer informatie. Tijdens zo'n groepsreportage mag je ook wisselen van achtergrond en kleding, wat de reportage heel afwisselend maakt.

http://www.in2pictures.nl/c-3380358/groepsfotografie/

http://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten