donderdag 8 september 2016

Newborn Indra Lana

Vandaag was het weer feest. Ik mocht weer een hele kleine baby fotograferen. Een meisje van net twee weken jong. Ze heet Indra Lana en heeft een volle bos haartjes op haar bolletje. Indra is een ongelofelijk rustig meisje. Ik heb haar niet een keer horen piepen of huilen.  Ze heeft tussendoor nog heerlijk haar flesje gedronken, waardoor ze tijdens het tweede deel van de fotoshoot heerlijk in slaap viel. Ze sliep zo diep dat we haar makkelijk in positie konden leggen. Nu had ze wel zo haar voorkeuren, waar ik mij uiteraard toe geschikt heb. Zo slaapt ze graag met haar handjes bij of op haar gezichtje en ze lag met een gestrekt been. Ik zachtjes probeerde haar beentje weer te buigen, maar twee seconden later stak ze haar beentje weer recht vooruit. Nou prima toch, dan met een gestrekt been op de foto. Als zij dat fijn vind dan doen we dat.

Papa en mama zijn overduidelijk verliefd op dit kleine meisje die na een pittige bevalling kerngezond ter wereld kwam. De kusjes vloeien rijkelijk. De grap was nog dat vooral papa zat te wachten op het moment dat mama onderplast (of liever nog ondergelopen) werd. Ik waarschuwde nog, want wie het hardst roept die krijgt meestal de volle laag. Maar nee hoor, wonder boven wonder bleven alle kleedjes droog en dus heeft ze niet een keer wild-geplast ;).

Oh ja, Jacintha, we hebben het nog over je gehad! Ze vertelde dat ze zo'n fijne kraamhulp had. Dus ik begon meteen met opscheppen over "mijn" kraamhulp toen Gaby geboren werd en vertelde een bepaalde anekdote. Nou ja, zegt ze, dat zou die van mij ook gezegd kunnen hebben! Dus ik vroeg haar naam en ja hoor... jij was het Jacinta! Is dat geen mooi verhaal.

http://www.in2pictures.nl/c-3372648/newborn-fotografie/

http://www.facebook.com/in2pictures/






Geen opmerkingen:

Een reactie posten