dinsdag 27 september 2016

Vrijgezellenfeest Kimberley

Jullie hebben nog een paar blogs van mij tegoed van afgelopen zaterdag. 
Na de fantastische bruiloft van afgelopen vrijdag mocht ik op zaterdagochtend om 10 uur al weer een nieuw feestje fotograferen. Dit keer gewoon in de studio. Kimberley werd namelijk door haar vriendinnen verrast met een vrijgezellenfeest en de dag zou starten bij mij in de studio. Rond half 10 kwamen de eerste vriendinnen al binnen druppelen. 
Kimberley was in de veronderstelling dat ze met twee vriendinnen naar Amsterdam zou gaan om te winkelen, al vroeg ze zich toch ernstig af waarom dat zo vroeg al moest. Dat kon toch best een uurtje later... haha! Zo grappig. Een van haar vriendinnen woont boven mijn studio wat erg goed uit kwam. Ze deed net alsof ze iets vergeten was wat ze nog even moest oppikken en ze wilde ook nog even bij de jumbo iets te eten halen voor onderweg. Alle meiden en vriend Arjan zaten al in mijn studio op haar te wachten. We zagen ze met z'n drieën langs lopen, totdat een van de drie zei, oh wacht ik haal even een kaart. Wij verkopen namelijk in de winkel naast onze studio ook kaarten, een goede reden om even hier naar binnen te lopen. Toen ze binnenkwam opende ik de deur van de studio om de rest van haar vrienden te voorschijn te laten komen! Wat een verrassing, ze had echt geen idee!

De groep had zich heel goed voorbereid met leuke gouden letters, een mooi t-shirt voor Kimberley, een sluier en kleding voor drie verschillende rondes. Top geregeld hoor!

We hebben er een heerlijk feestje van gemaakt als start van haar vrijgezellendag. Want ik heb begrepen dat de dag nadat ze hier om 12 uur weg gingen voorlopig nog niet klaar was. We hebben heel veel foto's gemaakt waarvan ik dit wel de leukste vier groepsfoto's vond. 

Ook een vrijgezellenfeestje met een blijvende herinnering organiseren? Kijk dan eens op onze website voor meer informatie.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten