zaterdag 8 oktober 2016

Groepsreportage familie van Wanum

Vanochtend was de familie van Wanum in mijn fotostudio. Zij hadden van hun dochters en schoonzoons een fotoshoot cadeau gekregen. En aangezien Chantal een van hun dochters is had ik vandaag alweer Ralph en Chantal en hun kindjes voor de camera! Net als een paar weken geleden maar toen met de ouders van Ralph.

Het hondje van Koos en Lenie is er ook bij vandaag. Kleine Farah vind het allemaal wel een beetje vreemd dit hele gedoe, maar ze doet heel braaf mee! Zolang ze maar heel vertrouwd bij iemand kan zitten is het goed.

Rex en Casper zijn ook vandaag weer super knap, alleen zien we nu iets meer de wat serieuzere blikken. Maar ik moet zeggen dat die net zo mooi zijn als die lachjes van de vorige keer. 
Alle combinaties die we konden maken hebben we wel gemaakt volgens mij dus ik denk dat het weer een geslaagde serie is geworden!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten