zaterdag 15 oktober 2016

minishoots

Gisteren en vandaag ben ik bezig geweest met minishoots.

Gisteren fotografeerde ik een broer en een zus die wel eens van de gezamenlijke schoolfoto van jaren geleden af wilden. Het was hoog tijd voor een nieuwe foto. Daarom werd er als verrassing een kleine serie foto's gemaakt waar er eentje van wordt uitgezocht voor aan de muur bij moeder. Dat is toch wel schattig! Het idee ontstond door broer-zussendag even geleden. De broer zei tegen zijn zus, wij hebben eigenlijk helemaal geen foto's samen en zo geschiedde... De afspraak werd snel gemaakt en de foto's zijn ook al klaar en in hun bezit! Handig toch zo'n minishoot.

En vanochtend heb ik gefotografeerd met een heel ander doel en heel verdrietig doel. Een nog redelijk jong echtpaar kwam bij mij in de studio met de wens om zeer binnenkort wat foto's te komen maken. Nu het nog kan was de boodschap. En dan kruipt het kippenvel over mijn rug. Vanochtend hebben we het gedaan, het was een mooie warme en ontroerende fotoshoot. Hoe zwaar is het ook als je weet dat dit de laatste foto's zijn die van je genomen worden. Maar hoe krachtig ben je als je je vrouw en je kinderen mooie foto's van jezelf gunt. We hebben even zitten kletsen en ook stiekem een beetje gelachen. Gelukkig maar. Want we willen natuurlijk een herinnering creƫren met een lach, maar ik vond het knap! Respect en wat fijn dat ik kon helpen.

Jullie begrijpen dat ik van beide shoots uit respect geen foto's plaats.

http://www.in2pictures.nl/c-3380365/mini-fotoshoot/

http://www.facebook.com/in2pictures/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten