zondag 27 november 2016

Newborn reportage Evy

En terwijl ik dacht dat mijn agenda gistermiddag na drie uur leeg was, werd ik toch nog verrast door een heel lief klein schattig babytje genaamd Evy. Het was trouwens mijn eigen fout hoor, ik had een online reservering niet doorgevoerd in mijn agenda. Gelukkig gebeurt dit mij bijna nooit, maar door de hectiek van de afgelopen weken is er toch een foutje in geslopen.

Maar was is ze schattig. Ze is precies een maandje oud en nog zo'n klein poppetje, ze paste met gemak in mijn allerkleinste mandje. Ze kwam slapend binnen en trakteerde ons al tijdens de eerste 10 foto's op een schattig lachje. Gelijk daarna heb ik haar gefotografeerd op haar knuffelhond, die wel een heel schattig accessoire bleek, wat kijkt de hond schattig he. Maar vooral, wat ligt Evy heerlijk te kroelen met haar grote vriend.

Na haar slaapje werd Evy wakker en wilde ze drinken. Ze had overigens al gedronken toen ze net binnenkwam, maar ze was in een onrustige bui. We fotografeerde nog wat in het mandje, wat heel goed ging (op een eigenwijs been na... haha! ze strekte steeds haar ene beentje). Daarna bleef ze steeds heel onrustig en na de derde keer drinken was dat nog niet over. Toen ook de tijd inmiddels om was hebben we besloten om haar maar rust te geven. Aanstaande vrijdag gaan we verder. Ik heb wel super leuke foto's van haar geschoten, maar nog niet genoeg naar mijn zin. Dus mag ze vrijdag in de herhaling.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten