zondag 27 november 2016

Vriendinnen zwangerschapsfotoshoot

Gistermiddag had ik niet 1 maar 2 zwangere dames tegelijkertijd in mijn fotostudio. Twee beste vriendinnen en tegelijk zwanger. Hoe leuk is dat. Denise is eind december uitgerekend en Marleen pas in maart.

Een poosje terug mailde Denise mij met de vraag of dit kon en uiteraard heb ik ja gezegd. Dit is toch gewoon te leuk. Twee mooie zwangere buikjes en twee goede vriendinnen. De mannen zijn dit keer thuis gebleven. De man van Denise vond het idee van zo'n fotoshoot helemaal niks (en daar is hij als man echt niet de enige in overigens), maar gelukkig zie ik hem straks wel als ze terug komen met de baby.

Om de mannen een beetje te plagen was het de wens van de meiden om een paar hele foute foto's te schieten. Echt van die zoetsappige zwangerschapsfoto's die je vaak ziet en die tussen man en vrouw heel goed werken. Maar als twee vriendinnen met deze insteek die foto overdoen dan wordt het toch echt wel heel heel heel zoetsappig en een beetje fout, maar wat hebben we een ongelofelijke lol gehad zeg. Het gaat uiteraard om de laatste foto van deze serie. We hebben ook nog foto's geschoten waarbij ze bij elkaars buik zitten met hun gezicht, ook enorm grappig.

Natuurlijk hebben we ook gewoon leuke en serieuze foto's geschoten en de meiden zijn ook individueel gefotografeerd dus ik heb weer flink wat uitzoekwerk te doen de komende tijd.
Voor nu even deze drie gezellige voorproefjes.

http://www.in2pictures.nl/c-3372646/zwangerschapsfotografie/

http://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten