maandag 16 januari 2017

Combi deel 1 met Bob, Jacqueline en Luc

Vorig jaar trouwden Bob en Jacqueline en Patrick en ik mochten daar als fotograaf bij zijn! Zij hadden een toen al een schattig klein zoontje genaamd Luc. Hij was toen net 1 jaar. Maar nu wordt Luc grote broer en dus was hij terug, met zijn papa en mama.

Mama's buik is al goed aan het groeien en ze ziet er fantastisch uit. Heel graag willen ze wat foto's waar Luc bij betrokken zou worden en dat ging super goed. Daarna schoten we nog een aantal foto's van Bob en Jacqueline samen en van Jacqueline alleen. De pose met de neusjes tegen elkaar heb ik tijdens de bruiloft ook wel een aantal keer voorbij zien komen. Dat is duidelijk iets van hen. Lief toch.

Op de ochtend van de fotoshoot was het gezin al een 3d echo gaan maken. En wat blijkt, hun volgende zoontje heeft nu al veel weg van Luc. Nou dan kan het alleen maar goed komen, want Luc is zo'n mooi mannetje met zijn blauwe ogen en blonde gekrulde haren.

Over een paar maandjes zie ik ze weer terug, maar dan met twee zoons en dan mag ik ze weer fotograferen. Maar voor nu maar even rustig aan Jacqueline, genieten van de zwangerschap en dan op naar een mooie bevalling. Ik duim voor jullie!

http://www.in2pictures.nl/c-3795883/combi-zwanger-newbornfotografie/

http://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten