zaterdag 28 januari 2017

Combi deel 2 met Richard, Anja, Jayden en Ryan

Gistermiddag waren Richard en Anja in de studio. Vorig jaar was het dubbel feest, niet allen hun trouwdag mocht ik fotograferen, maar ook de zwangerschapsreportage die daarop volgde. Nu is hun tweede zoontje geboren en dus mocht ik ook hem weer vastleggen.

Grote broer Jayden had die dag zijn slaapje voor het gemak maar overgeslagen, dus was het even de vraag wat hij zou doen. Zou de vermoeidheid het overnemen of ging we het doen? Nou het laatste was absoluut het geval. Hij is zo dol op zijn broertje dat hij de hele tijd met van die schattige getuite lipjes naar zijn broertje toe liep om hem kusjes te geven. Tijdens de familiefoto's was hij hartstikke vrolijk dus ook dat was super en ja dan die kleine Ryan.... die heb ik echt helemaal niet gehoord.

Hij onderging de hele fotoshoot alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Hij heeft bijna niet gehuild of gemopperd en dat maakt het een heel stuk makkelijker, zeker wanneer je met twee jonge kindjes rekening moet houden. Ryan kreeg een superschattig pakje aan met een bijpassend mutsje, te leuk echt.

Mama en papa willen graag een collage van hun kindjes samen. Net zoals de collages die ik vaker maak, maar dan van twee kindjes. Nou daar ben ik even voor gaan zitten en ik kan niet anders zeggen als dat het goed gelukt is. Tenminste dat vind ik.

Lieve Richard en Anja, ik vond het weer een eer dat ik ook deze belangrijke gebeurtenis in jullie leven mocht vastleggen en we zien elkaar vast nog een keertje!! Veel plezier in ieder geval met de voorproefjes alvast. Het blijft even bij previews aangezien in de collage al zo'n 10 foto's zitten :)

http://www.in2pictures.nl/c-3372648/newborn-fotografie/

http://www.facebook.com/in2pictures/



Geen opmerkingen:

Een reactie posten