maandag 9 januari 2017

Hond Lana

Afgelopen zaterdag mocht ik een mooie hond genaamd Lana fotograferen. Lana is een Engelse Springerspaniel en al bijna 12 jaar oud. Haar baasje wilde graag een paar mooie foto's van haar lieve hond. Als ze zo oud zijn dan wil je graag zorgen dat er een blijvende herinnering is. Nu is Lana nog prima, ze heeft wel wat ouderdomsklachten maar ze gaat nog goed. En omdat je nooit weet hoe het verder zal gaan was nu het juiste moment om deze mooie hond te fotograferen.

Tijdens een minishoot fotografeerde ik Lana op een mooie manier. Zo af en toe kon ze recht in mijn lens staren met haar mooie ogen. Ik weet zeker dat ik voor dit baasje een aantal mooie foto's heb kunnen schieten waar ze voor altijd van kan genieten, nu en later.

Haar baasje heeft zelf geen Facebook en houdt daarom de foto's liever voor haarzelf wat ik prima begrijp. Dus jullie moeten het plaatje er even bijdenken, maar ik heb wel weer iemand blij gemaakt, dat weet ik zeker.

http://www.in2pictures.nl/c-3380365/mini-fotoshoot/

http://www.facebook.com/in2pictures/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten