maandag 30 januari 2017

Newborn Flor

Afgelopen zaterdag mocht ik Flor fotograferen. Zij is zo'n zeven weken oud en over een week gaat ze voor het eerst op reis. Haar opa en oma in Spanje willen haar dolgraag in het echt zien en knuffelen, dat is begrijpelijk. Twee weken geleden maakte ik daarom al haar eerste pasfoto. Dat was best een toestand. Flor sliep namelijk behoorlijk diep. Er zijn voor babypasfoto's gelukkig minder strenge eisen als voor volwassenen, maar een daarvan is wel dat de ogen open zijn en dat ze recht vooruit kijkt. En dat is wat lastig als ze slaapt, maar het is goedgekomen. Ze heeft haar eerste paspoort in bezit.

De fotoshoot zaterdag daarentegen ging werkelijk fantastisch. Ze was eerst in slaap en toen ze wakker werd was ze super vrolijk.  Ze leek Doutzen Kroes wel, zo lekker was ze bezig. Het leek ook af en toe wel alsof ze begreep wat we tegen elkaar zeiden. Ik moest er erg om lachen.
Haar papa en mama maakten zich nogal zorgen over het plassen van Flor, als ze bloot zou zijn. Ze hadden namelijk geen andere broek meegenomen. Maar ook die zorgen nam Flor weg door niet op papa of mama te plassen, maar over mij! Nou ja, vooruit maar. Ik kan het hebben. Ik ben wel wat gewend in de loop der jaren. Haha...

Jorge, de papa van Flor zat vol leuke ideeën, hij hielp bij de styling en ging lekker zijn gang in de studio. Zo bedacht hij de foto van Flor in haar berenpakje tussen de knuffelberen. Zo schattig. Het kleurige kleed op de laatste foto is het favoriete woonkleed van Jorge en Ruth. Die kon dus niet ontbreken op de foto. Haha... we legden haar op haar buikje en ze bleef minuten lang met haar hoofdje omhoog liggen, weer alsof ze wist wat de bedoeling was. Toen ze ook nog recht in de camera keek was het plaatje compleet. En Flor dacht waarschijnlijk... Nailed it!!

http://www.in2pictures.nl/c-3372648/newborn-fotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/







Geen opmerkingen:

Een reactie posten