maandag 16 januari 2017

Newborn reportage Ryan Lucas

Afgelopen zaterdag mocht ik ook nog een klein jongetje fotograferen. Op 1 december werd namelijk Ryan Lucas geboren en ik ben de gelukkige om hem te mogen vastleggen.
Ik moest erg lachen om Ryan, in het begin kon hij zo'n blik mijn kant op sturen alsof hij zeggen wilde  doe effe normaal joh... wat ben je aan het doen? Nu al een lekkere nuchtere Hollandse jongen en dat met zijn ogen dicht he, of op een kiertje. Maar gelukkig kwam het snel goed en begon hij mij toch weer wat liever te vinden. Hij was gewoon erg duidelijk. Papa had bijvoorbeeld een mooie pose gezien met zijn kindje op zijn onderarm, maar dat vond Ryan helemaal niet zo'n goed idee. Nou ja, dan doen we het anders, ook geen probleem.

Verder moet ik echt zeggen dat hij een voorbeeld baby was. Hij was super rustig en heeft best veel geslapen. Tussendoor een flesje en dan was het helemaal goed. Hij gaf soms even zo'n geluidje, wiebelde wat en ging weer verder slapen, zo makkelijk. En toen hij wakker was heeft hij zelfs even zijn mooie lachje laten zien. Zijn grote zus Jaëla vond het allemaal in eerste instantie nog wel spannend, maar ook dat was heel snel weer over. Ze deed het super goed. Kleine broer kreeg kusjes en knuffels zo veel hij maar wilde.

Als toegift schoten we de foto in het poppenbedje en jeetje wat zijn die foto's leuk geworden. Toen ik over het voorproefje begon riep mama Sharon meteen; die met het bedje!! Dus ja, die zit er natuurlijk bij vandaag.

Lieve Ryan, je hebt mijn hart gestolen jongen. Wat was je knap en juist omdat je zo lekker direct was (nu al he!!) moest ik iets harder mijn best doen om jouw hartje te winnen, maar volgens mij is dat wel gelukt!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten