donderdag 16 februari 2017

Hanne en Thomas 8 jaar

Gisteravond ben ik met mijn zus en haar kinderen naar het strand gegaan tijdens het "Gouden uurtje". Waarom dit zo heet zie je duidelijk terug op de foto's. Alles krijgt zo'n mooie gouden gloed door de ondergaande zon.

Het is ook zo grappig, want ieder jaar als de kinderen jarig zijn dan maak ik een nieuwe foto van mijn neefjes en nichtje. Benjamin kreeg laatst zijn Batman superhelden foto en nu is de tweeling weer aan de beurt. 8 jaar worden ze al!! Tjonge jonge dat gaat veel te hard.
Het weer was fantastisch gisteren, bijna windstil en een mooi zonnetje achter zachte sluierwolken, echt de perfecte lichtomstandigheden. De grap was dat mijn zus en ik dachten dat de kinderen er vast geen zin meer in hadden, die jaarlijkse fotosessie. Maar niets is minder waar. Thomas vroeg er om, mijn neefje notabene. Als Hanne het zou vragen dan snap ik het nog, zij is een meisje en zij vind bijna alles leuk wat mijn meiden en ik doen. Maar van Thomas zag ik het niet aankomen. Maar hij wist wat hij wilde, hij wilde stoer op de foto en dat hebben we gedaan. Hij is het dan ook vast niet eens met de keuze die ik hieronder plaats, maar vooruit. Dit zijn dan weer mijn favorieten, heerlijk een beetje dromerig.

We kunnen alvast weer gaan verzinnen wat we volgend jaar weer gaan doen.

https://www.in2pictures.nl/c-3380356/kinderfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten