donderdag 9 maart 2017

Cakesmash Jax

Gisterenmiddag mocht ik Jax al voor de derde keer fotograferen en hij moet nog 1 jaar oud worden!! Als je de zwangerschap mee rekent dan is het zelfs 4 keer, daar was hij tenslotte ook bij.  Dat is best een hele eer. Ik ben altijd weer blij met het vertrouwen wat ik krijg van de papa's en mama's van de kindjes die ik fotografeer.

Jax is een heel lief mannetje met heel veel verschillende gezichtsuitdrukkingen, van super schattig tot heel stout en ontdeugend. Met een cakesmash fotoshoot kondigen zijn papa en mama straks zijn eerste verjaardag aan. Het totaalplaatje blijft daarom nog even een verrassing. Maar deze uitsnede van een van de foto's vond ik toch wel erg leuk om te delen. We hoeven daarmee niet te raden of hij de taart wel of niet lustte!! Haha... lekker stukkie!

De fotoshoot is heel goed geslaagd, dat is een ding dat zeker is.

https://www.in2pictures.nl/c-3380366/cake-smash-fotoshoot/

http://www.facebook.com/in2pictures/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten