dinsdag 7 maart 2017

Combi deel 2 Pascal, Nathalie, Fayenne en Jayden

En zaterdag waren ook Pascal, Nathalie en Fayenne terug. Weten jullie nog dat leuke stel wat de styling zo heerlijk op orde had?! Alle drie poseerden ze in stoere Timberlands met rood geruit houthakkersshirts. De kleine dame Fayenne rockte de zwangerschapsshoot, door precies te doen wat wij in gedachten hadden en vaak nog meer dan dat.

Nu had Fayenne haar nieuwe broertje mee genomen en jeetje wat is ze dol op dit mannetje. Kusjes krijgt hij en knuffeltjes zoveel als hij wil. En weer rockt ze de fotoshoot. Ze doet alles wat wij vragen en meer dan ik zou kunnen wensen, wat een heerlijk kind.

Haar broertje Jayden is ook weer zo'n schattig klein mannetje. Hij is qua uiterlijk een kopietje van zijn grote zus. Maar ik moet zeggen op de foto met zijn papa lijkt het toch ook een mini-me van hem! haha... het kan ook komen door de matchende kleding die ze samen dragen. Dat is toch ook super schattig.

Jayden had wel een beetje buikpijn af en toe, maar toch wist hij elke keer weer zijn draai te vinden en dan kon hij zo ontzettend lief naar mij kijken. Wat een genot om de week te eindigen met dit gezin. Ik heb er van genoten!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten