zaterdag 25 maart 2017

Lola 2 jaar

Deze week viert Lola alweer haar tweede verjaardag. Haar zus Kiki en Lola komen hier vaak en vinden het ook eigenlijk altijd leuk. Maar vandaag was extra speciaal.

Toen Kiki twee werd mocht ze de trouwjurk van haar moeder aan en nu Lola twee wordt mag ook zij dé jurk aan. De meiden vinden het ontzettend spannend. Kiki wil haar zus graag helpen en Lola vind alles zo mooi. Ze mag de ketting en armband van Kiki aan, die vind ze prachtig en die jurk... ja dat is het helemaal!

Ze geniet zichtbaar van die enorme grote jurk vol met glimmertjes. Maar als ik de laatste foto heb geschoten zegt ze: Klaar? Zodra ik Ja zegt, denkt ze zo... dat heb ik effe gedaan, maar nu is het weer leuk geweest. Zo schattig.

Ik de foto's van Kiki en Lola even onder elkaar gezet. Dan zie heel erg goed de overeenkomsten maar ook de verschillen tussen de meiden. Zo leuk.

Voorafgaand aan de trouwjurk sessie heb ik de meisjes nog eventjes samen gefotografeerd. Appeltje eitje hoor met deze meiden!

https://www.in2pictures.nl/c-3873819/kinderfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten