zaterdag 22 april 2017

Combi1 met Eliza, Steven, Tijn en Fiene

Vanochtend heb ik een heel leuk gezin mogen fotograferen. Een gezin wat hun derde kindje verwacht. Ze hebben al een zoon genaamd Tijn en een dochtertje genaamd Fiene.

Tijn en Fiene waren echt de beste kids ooit gewoon in mijn studio (sorry voor al jullie voorgangers). Maar echt hoor, het maakte niet uit wat ik wilde, alles lukte en vrijwel meteen. Oke... de schoentjesfoto heb ik wel in tweeën geschoten en de knuffel foto ook, maar serieus het zijn toch gewoon snoepjes die twee.

Tijn is een hele gevoelige lieve en zachtaardige jongen die alles doet voor zijn zusje. Zijn zusje daarentegen heeft er niet altijd behoefte aan om geholpen te worden en dat is dan soms niet leuk voor Tijn. Maar kleine Fiene is bijna twee en dus is zij aan het leren om haar eigen weg te kiezen. Ze was wel super grappig en ontzettend lief. De grootste grap was nog wel dat ze heel graag in een Bumbo-zitje wilde zitten. Dit stoeltje is veel te klein voor haar, maar toch wilde ze erin met de riempjes vast. Toen ze eenmaal zat vroeg ik of ze ook kon staan. Dus daar stond met het stoeltje vast om haar billen. Ze ging meteen weer zitten maar vijf minuten later wilde ze weer staan en dus liep ze de studio rond met het rubberen stoeltje onder haar billen en zo kon ze overal waar ze wilde weer gaan zitten. Ik heb zo gelachen... mijn soulmate dus, aangezien ik dit krankzinnige plan bedacht. Waarom, vroeg ik mij even af, want Fiene was meteen niet meer van plan om afscheid te nemen van het stoeltje. Haha... het is toch een komisch verhaal of niet dan.

Maar goed het ging vandaag natuurlijk allemaal om die kleine baby die nog veilig bij mama in de buik zit. Hij of zij mag nog even wachten en zodra die geboren is komen ze met het hele gezin terug. Zo leuk, want ik kan nu al niet wachten om met deze twee kids en hun nieuwe broertje of zusje de newborn shoot in te gaan.

https://www.in2pictures.nl/c-3873444/combi-zwanger-newbornfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten