zaterdag 29 april 2017

Familie van Kan

Vanochtend ben ik begonnen met een mooie fotoreportage voor de familie van Kan. Deze familie heb ik leren kennen tijdens de bruiloft van Sascha en Wesley, zo'n anderhalf jaar geleden. En zo af en toe kom ik sommige van de familieleden weer tegen in de studio of daarbuiten. Er is dan altijd wel even tijd voor een gezellig praatje. Met Sascha heb ik laatst een hele poos staan praten over Noorwegen en Zweden. Heerlijk om haar verhalen te horen.

De groep was gekleed in gezellige zachte pasteltinten wat een heel mooi beeld geeft bij elkaar, zonder dat het te veel op elkaar afgestemd is. Kleine Lieke is ook al heel wat gewend als het over foto's maken gaat. Want ze heeft niet alleen al een paar keer voor mijn lens gestaan, ook papa en opa zijn dol op fotografie en klikken erop los. En dat is te merken, want ze gaat meteen op een mooi stoeltje zitten poseren. Ondanks haar twee jaar (twee=nee) deed ze het hartstikke goed. Dat ze niet de hele tijd overal zin in heeft is logisch, maar al met al deed ze heel knap mee met alles wat we vroegen.

We hebben een flinke fotoserie geschoten, waaruit ik er weer zo'n 30 mag kiezen die de familie als eindresultaat zal krijgen over een weekje of twee.

Dit zijn alvast een paar voorproefjes uit de serie van vanochtend.

https://www.in2pictures.nl/c-3873922/groepsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten