maandag 10 april 2017

Minishoot Laurie 4 jaar

Ode aan Laurie...

Lieve lieve Laurie, ik mocht jou al fotograferen toen je nog maar heel even op deze wereld was en nu wordt je potverdorie toch al bijna 4 jaar!
En ineens wordt je zo groot. Ik zag het vorige week al toen je mama Imelda mij een foto stuurde van jou in de jurk die je aan mocht voor je fotoshoot. Ineens ben je groot... waar blijft de tijd.

In het begin was je vaak verlegen, je vond het foto's maken niet altijd gelijk leuk en toch deed je het altijd. Nu kom je binnen en je hebt er helemaal zin in. Je hebt de mooiste en liefste lach met kuiltjes in je wangen en twinkeltjes in je ogen.
Mama heeft een mooie jurk voor je gemaakt en papa helpt ook altijd zo fijn mee tijdens de vele fotoshoots die we al gedaan hebben. Je grote zus Isabel vind het ook allemaal geweldig. Zij is kampioen in gekke gezichten trekken, maar ook zij zorgt altijd voor de meest schattige en leuke foto's. Zaterdag kreeg ik een hele mooie tekening van Isabel. Zo ontzettend lief! Hij hangt bij mijn bureau.

Tijdens deze fotoshoot straalde jullie allebei, maar Laurie net een beetje meer. Want als je vier wordt dan ben je echt al wel groot hoor. Je mag naar de basisschool, je beseft allemaal heel goed wat er om je heen gebeurd.  Lieve schat, ik hoop dat ik jou nog heel vaak mag fotograferen samen met je zus en je papa en mama. Dikke kus van mij!! Ik wens je straks een hele fijne verjaardag.

https://www.in2pictures.nl/c-3873819/kinderfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten