dinsdag 4 april 2017

Newborn Mace

Vanochtend mocht ik Mace fotograferen. Hij is vandaag precies 15 dagen oud. Een super lief en schattig klein jongetje. Mace heeft een enorme bos blonde haartjes en daar heb ik nu eenmaal een zwak voor. Check die super leuke bos, dat is toch te schattig. Volgens mama is het niet in model te krijgen, maar juist dat vind ik zo schattig.

We begonnen de fotoshoot slapend, althans... Mace dan, die sliep. Heerlijk is dat, ik kon hem zo'n beetje neerleggen hoe ik wilde. Hij zag er ook zo schattig uit in zijn lichtgrijze pakje. Even later hebben wij zijn grijze pakje uitgedaan en heb ik nog wat foto's in zijn rompertje geschoten. Bij die serie heb ik het licht van achter laten komen, wat zo'n prachtig mooi warm beeld geeft. En daarna hebben we nog een serie op een zwarte achtergrond geschoten. Alles ging prima, behalve het liggen op papa zijn rug, dat vond hij niks. De kroelfoto die daarna volgde is des te schattiger! 

Ik kan er wel 20 delen zoveel leuke foto's zitten erbij, maar ik laat het even bij deze vier.
Lief he!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten