donderdag 6 april 2017

Newbornreportage Fenna

Een superkleine baby vanochtend in mijn studio, iets meer dan een weekje oud. Ze heet Fenna. Fenna is zo'n ongelofelijk mooie klein meisje. Ze heeft haar mama en papa wel flink op de proef gesteld door 10 dagen later geboren te worden, maar ze zijn zo dolgelukkig met haar.

Ze was ook verbazend lang wakker en hebben echt moeite moeten doen om haar uiteindelijk toch nog even slapend te kunnen fotograferen. Meestal slapen pasgeboren baby's heel veel, maar Fenna wilde heel graag toch alles mee maken. De foto's zijn echt super leuk geworden. De voorproefjes van dit lieve meisje die ik denk ik nog vaak terug zal zien stuur ik naar de papa en mama, zodat zij zelf kunnen bepalen of en welke foto's er online komen. Maar deze voetjes wilde ik toch wel eventjes met jullie delen.

Schattig hè, 10 kleine teentjes!

Oh ja.... mensen, bij mij hoef je niet 6 maanden van te voren te reserveren voor een fotoshoot! Ik werk full time in mijn studio en dat betekent dat er altijd wel ergens een plekje te vinden is. Vooral door de weeks is dat meestal geen probleem.
Veel fotografen doet het fotografiewerk erbij naast hun baan of bewust alleen op 1 of 2 dagen bijvoorbeeld.  Bij ons kun je van dinsdag tot en met zaterdag een fotoshoot inplannen.

https://www.in2pictures.nl/c-3873747/newborn-fotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten