dinsdag 20 juni 2017

Combireportage deel 1 met Daphne en Thomas

Vandaag waren Thomas en Daphne bij mij in de studio voor hun zwangerschapsreportage. In juli is Daphne uitgerekend en heel graag wil ze foto's van haar mooie zwangere buikje. Samen bespreken we hun wensen en al snel kom ik erachter wat ze precies leuk vinden. Ze kiezen veel mooie donkere achtergronden en Daphne heeft veel leuke voorbeelden opgezocht. Daar kan ik wel wat mee.

We gaan vrij snel van start en we schieten een mooie serie met van alles wat eigenlijk. Knuffeltjes zijn mee, zijn eerste Nike Air Max schoentjes zijn mee, een naamslinger (Jaaaaa, ik ben weer de eerste die de naam weet!! Maar ik ga het niet verklappen natuurlijk!),  ook over kleding hebben ze beide goed nagedacht. We kunnen veel kanten op.

Het worden ontzettend leuke foto's. Ik kan niet wachten om straks ook hun kleine baby te mogen fotograferen!

https://www.in2pictures.nl/c-3873444/combi-zwanger-newbornfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten