woensdag 28 juni 2017

Dionne, Michael en Lieke

Een poosje geleden alweer had ik Dionne, Michael en Lieke in mijn studio voor hun jaarlijkse fotoshoot. Zo leuk als mensen de moeit nemen en het leuk vinden om terug te komen. Ik was alleen een beetje vergeten om hun blog te maken na de fotoshoot. In de hectiek was dat er bij ingeschoten.

Nu zijn alle foto's klaar en dus dacht ik, dan zal ik toch ook nog eventjes een blog plaatsen van deze super leuke shoot met Disney thema. Minnie Mouse kwam mee, een Mickey Mouse telefoon, wat speeltjes van Disney en natuurlijk muizenoren! haha... Ik wilde niet alleen Lieke oortjes op zetten, maar stelde voor om dan iedereen maar mee te laten doen in het thema. En aangezien deze papa en mama niets te gek is, deden ze gewoon gezellig mee!

De foto's zijn ontzettend leuk geworden, Lieke steelt keer op keer de show. Dit is een klein vriendinnetje voor het leven hoor... wat een schatje, ze had mijn hart al toen ze als ieniemienie kleine baby bij mij in de studio kwam. Als ik het mij goed herinner was dat nog voor de datum waarop ze eigenlijk geboren had moeten worden.

https://www.in2pictures.nl/c-3873876/gezinsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten