dinsdag 27 juni 2017

Gezinsreportage Bart, Esther en Hailey

Afgelopen zaterdag mocht ik Bart, Esther en hun dochtertje Hailey op de foto zetten. Een super leuke ochtend met een ontzettend gezellig klein meisje. Ze kwam al lachend binnen. Haar mama houdt van stoere kleding en haar papa houdt van jurkjes voor zijn kleine meisje. Dus besluiten we om het beide te doen. Stoere outfits afgewisseld met een schattig groen jurkje.

Na ongeveer de helft van de tijd werd Hailey een beetje moe en toen werden de lachjes wat schaarser, maar ook als Hailey niet lacht is ze superschattig. Vooral toen ze in de mand met knuffels zat met haar groene jurkje aan. Het witte konijn is haar allerliefste knuffel, ze kroelt ermee, sopt op zijn oren en hij gaat overal mee naar toe. In de winkel naast onze fotostudio verkopen we dezelfde konijnen in verschillende maten. Dus ik heb er een paar uit de winkel gehaald en deze bij haar in de mand gezet. zo ontzettend lief was dat, ze vond het helemaal geweldig. Ze had er ook echt van die dromerige oogjes bij.

Het laatste kledingsetje was de keuze van mama. Een stoer broekje en spijkerhesje, met een rood shirtje met meisjesdingen erop. Ook weer zo leuk en tegen de donkere achtergrond stak het heel mooi af.

Ik heb genoten van dit kleine ding en haar ouders, het was een hele gezellige ochtend.

Na deze fotoshoot mocht ik nog een hele speciale fotoshoot verzorgen, maar daar kan ik helaas helemaal niets over vertellen. Dat is namelijk een hele grote verrassing.

https://www.in2pictures.nl/c-3873876/gezinsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/



Geen opmerkingen:

Een reactie posten