zaterdag 10 juni 2017

Gezinsreportage met Angelo en Miranda

Vanochtend ben ik de dag begonnen met Angelo en Miranda. Zij verwachten in Augustus een kindje samen. Danya, Danousha en Felicia waren er bij om mee te vieren dat zij er een kleine baby bij krijgen.

Miranda en Angelo vinden veel dingen leuk in mijn voorbeeldboek, maar het is te veel om alles te doen uiteraard. Daarom pik ik er een aantal leuke dingen uit. Silhouetten dat vinden ze beide prachtig, dus die maken we sowieso. Doeken hebben we gebruikt voor mooie resultaten. Maar ook de  bed-achtergrond kwam goed van pas. Er was even hilariteit toen ik vertelde dat ik niet een echt bed heb, maar dat deze gewoon op de rol zit! Haha... tja... het lijkt net echt, gelukkig, anders zou ik er niet mee kunnen werken. Maar het effect is erg leuk.

Ergens in September zie ik deze familie terug maar dan met vier kinderen in plaats van drie. En dan gaan we weer opnieuw mooie foto's maken van dit leuke en gezellige gezin!

https://www.in2pictures.nl/c-3873444/combi-zwanger-newbornfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/?ref=settings




Geen opmerkingen:

Een reactie posten