donderdag 20 juli 2017

Combireportage Denise en Stefan

Vandaag had ik mijn laatste fotoshoot voordat we op vakantie gaan. En dat was ook echt een hele leuke. Ik mocht Denise en Stefan fotograferen. Dit was de eerste dat ik hen zag en dus dit keer geen bekende klanten, maar nieuwe klanten. Hoe mooi is dat.
Denise en Stefan verwachten samen begin september hun eerste kindje en eigenlijk wilden ze graag een buitenreportage, maar dat ging plotseling niet door. Dus is Denise verder gaan zoeken en al snel belande ze op mijn website. Complimenten ontvangen over je duidelijke en heldere website is altijd prettig.

Ze vonden veel foto's mooi en met een aantal leuke voorbeelden in haar hoofd zijn we begonnen aan de fotoshoot. We hebben veel verschillende settings en stijlen gedaan en ik kan niet precies zeggen welke mijn favoriet is in deze, want ze hebben allemaal wel wat. Maar ik vind de "bed-scene" toch wel erg mooi geworden. Sereniteit en rust straalt het uit en daar houd ik wel van. Maar de foto's van Denise in de witte kanten jurk zijn toch ook wel heel mooi of de donkere achtergrond foto's, of misschien toch de eerste stoere serie... tja... keuzes, keuzes! Kortom het was gewoon heel leuk en gezellig en gelukkig mag ik deze drie foto's met jullie delen, dat is altijd leuk.

Wat is jullie favoriet? Ik ben benieuwd.

Oh ja, en over een poosje mag ik ze nog een keertje fotograferen, maar dan echt met z'n drietjes.

https://www.in2pictures.nl/c-3873444/combi-zwanger-newbornfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/






Geen opmerkingen:

Een reactie posten