donderdag 5 oktober 2017

Combi 1 Carlo en Angela

Vandaag was het dan eindelijk zo ver! Zo lang al kijk ik naar deze fotoshoot uit. Carlo en Angela, ze trouwden vorig jaar en Patrick en ik mochten erbij zijn om de foto's te schieten. Nu zetten ze de volgende grote stap in hun leven. Ze krijgen samen een kindje, een jongetje om precies te zijn.

Nog een paar weekjes en dan gaat de volgende fase weer in, een leven als papa en mama. Wat een overweldigend gevoel is dat toch altijd. Eerst ben je samen en dan ineens heb je de verantwoordelijkheid voor zo'n Ieniemienie klein mensje wat er volledig vertrouwt op jullie. Het is zo mooi en bijzonder. Ik kan dan ook niet wachten om zo tegen het einde van het jaar dit kleine mensje te mogen fotograferen. Zo gek om jullie straks als papa en mama te zien hoor!

Ik zie je nog het schoolplein oprennen Angela vanuit de Andries van der Vlerkschool... en over zo'n vier jaartjes sta je daar zelf. Het moet niet gekker worden hoor. Lieve schatten ik wens jullie al het geluk van de wereld, geniet van deze laatste weekjes van je zwangerschap en nog meer van alles wat daarna staat te gebeuren. Love you...

https://www.in2pictures.nl/c-3873444/combi-zwanger-newbornfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten