zondag 8 oktober 2017

Een groot gezin!

Gisteren eindigde ik de dag met een challenge! Een gezin met twee volwassenen, drie kinderen en vier honden mochten op de foto in mijn studio. En om iedereen tegelijkertijd in de camera te laten kijken dat is best een uitdaging. De kinderen en volwassenen zijn het probleem niet, want het zijn geen kleine kinderen meer, maar vier honden in een groepsfoto is best veel. 

Fanny (het kleine rode hondje) is het tweelingzusje van onze hond Candy. Ze lijken sprekend op elkaar. Noa het donkere hondje is de oudste en Gina en Joy zijn er na Fanny bij gekomen. Als ik het goed zeg is Joy de dochter van Gina (of het was andersom, ik weet het even niet meer). 

Deze labradoodles zijn zo super schattig gewoon, ik kan er niets aan doen. Ik heb een zwak voor die beestjes, zeker omdat wij er zelf ook twee hebben. Het maakt niet uit hoe je ze fotografeert, ze zijn gewoon heel fotogeniek en ze hebben bovendien een hoog knuffelgehalte. 

De labradoodles op de foto zijn vier van de negen doodles van SweetlakeDoodles. Johan en Reina uit Zoetermeer hebben ongeveer 1 keer per jaar een nestje met een van hun hondjes. De vier hondjes op de foto wonen bij Johan, Reina en hun dochters in huis, de overige vijf wonen bij gastgezinnen. Zodat ieder hondje genoeg aandacht krijgt. 

Meer info? Check de website:






Geen opmerkingen:

Een reactie posten