zondag 8 oktober 2017

Isabel wordt 7 jaar!

Binnenkort wordt Isabel 7 jaar en dat betekent... een nieuwe fotoshoot!! Isabel en haar kleine zusje Laurie mag ik een paar keer per jaar fotograferen en altijd verzinnen mama Imelda en papa Jeroen een leuk thema om uit te voeren. 
Deze keer vonden ze het echter een beetje lastig. Geen inspiratie, dus kwam er een overleg met mij. We hebben even samen gebrainstormd en we kwamen uit op eenvoud deze keer. Een rustpuntje in alle drukte zeg maar. De vorige shoots waren meestal flink aangekleed, bonte kleuren en mooie accessoires. Stuk voor stuk zijn het pareltjes geworden, maar nu was het eventjes tijd voor; less is more...

De bloemenjurkjes van de meiden combineerden we met een strak witte achtergrond en het enige accessoire was een spiegel en een zak met rozenblaadjes. De volgende keer zullen we vast weer uitpakken, maar voor nu was het prima. De foto's zijn geweldig geworden. 
De foto van de ogen van de meisjes was een wens van mama. En dat begrijp ik wel, als de een overtuigend blauwe ogen heeft en de ander bruine ogen, dan mag je daar best een keertje op focussen. 

Op de ogenfoto is de kleur niet eens extra verzadigd, dit is gewoon hoe ze waren. Zwart-wit foto's met een kleuraccent zijn eigenlijk niet meer van deze tijd, maar ik moet eerlijk zeggen, dat ik het in dit geval toch wel weer erg leuk vond. Het versterkt de essentie van de foto.

In de slotfase van de fotoshoot mochten de meisjes nog eventjes gooien met de rozenblaadjes en zoals je ziet vonden ze dat wel heel erg leuk.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten