maandag 16 oktober 2017

Rosalie en Lisanne met opa en oma

En als laatste fotoshoot van de enorm volle zaterdag eergisteren was de fotoshoot van Lisanne en haar grote zus Rosalie. Weer een gezin wat ik vaak voor mijn lens krijg. De eer lag grotendeels bij Lisanne deze keer. Zij mocht op de foto met haar opa's en oma's. Een fantastische herinnering natuurlijk voor iedereen. Grote zus Rosalie heeft deze foto's ook van toen ze net zo oud was als zij en nu was het de beurt aan Lisanne. Maar natuurlijk hebben we opa en oma ook gefotografeerd met beide kleindochters.

Ook in deze serie zit een terugkomende foto. Rosalie en haar nichtjes Kiki en Lola hebben namelijk allemaal dezelfde foto gemaakt met dezelfde achtergrond en dezelfde kleding. En nu mocht Lisanne ook. Alleen had zij in eerste instantie niet zoveel in om op haar buik te liggen, maar uiteindelijk schoot ik toch een super leuke foto van haar. En nu de serie af is, moet ik zeggen dat het wel heel erg leuk is om ook deze serie compleet te hebben!

Toen ik Jessica binnen zag komen met een enorme pompoen onder haar arm met twee gaten erin, wist ik al meteen wat het plan werd. Het is zo leuk als mensen zo bezig zijn met hun fotoshoot en het thema daarvan. Ook Jessica is zo'n moeder die elke keer weer leuke dingen verzint die ik dan alleen maar hoef uit te voeren. Lisanne vond het gelukkig ook totaal geen probleem om in een pompoen gezet te worden. Het diadeempje en de herfstblaadje maken het helemaal compleet! Te schattig toch gewoon!

Lisanne en Ricardo, bedankt dat ik dit weer voor jullie mocht doen en tot volgende maand tijdens de Mini Kerst Marathon! Daar heb ik nu alweer zin in.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten