zondag 7 januari 2018

Logopediepraktijk Spijkenisse

Sinds vrijdag 5 januari is Logopediepraktijk Spijkenisse Duidelijke Taal verhuisd naar een fonkelnieuw pand. Het is werkelijk prachtig geworden. Twee ruime praktijkruimtes zijn er in gebruik waarin Marcella samen met haar collega's Lindy en Lesley hun clienten te woord staan en helpen met alles op het gebied van taal en spraakontwikkeling en verbetering.
Marcella ken ik al wat langer en onlangs heb ik nog haar trouwdag mogen fotograferen. Nu deze nieuwe grote stap in haar leven gezet is mocht ik ook daar bij zijn.

En weet je wat nou dubbel leuk is? In haar praktijk hangt een door mij gemaakte foto in megagroot formaat aan de muur als wanddecoratie. Het blauwe druifje past ontzettend goed in de sfeer die ze neer wil zetten en deze foto helpt daar een handje bij.

Verder had ze een aantal modellen uitgenodigd zodat we goed konden overbrengen wat er zoal gedaan wordt in de praktijk en zodat we kunnen laten zien met welke materialen er gewerkt wordt, hoe professioneel de ruimte is en goed de dames omgaan met de te behandelen personen. Al van baby af aan kun je terecht bij Logopedie Spijkenisse.

Wil je meer informatie over de praktijk check dan even de website: https://www.logopediespijkenisse.nl
Nu nog met de oude foto's uiteraard, maar binnenkort zul je mijn foto's op de website en folders aantreffen.

Mocht je ook je bedrijf door mij gefotografeerd willen hebben, neem dan contact op met mijn fotostudio. Hierover vind je online geen informatie. Dit is maatwerk.

https://www.in2pictures.nl

https://www.facebook.com/in2pictures/




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten