dinsdag 3 april 2018

Groep van Roon

Zaterdag begon ik de dag met een groep van 8 personen. Opa is bijna jarig en dan is een foto van je gezin altijd goed!! In eerste instantie werd het als verrassing gepland, maar uiteindelijk vonden de kinderen het toch wel leuk als opa en oma er zelf ook bij zouden zijn. En dat is het natuurlijk ook. Dan ben je tenminste echt compleet.

De zoon en dochter van het gezin hebben beide een dochter en een zoon, waardoor de studio meteen lekker gevuld was. De fotoshoot ging echt ontzettend makkelijk en goed. De kinderen hebben fantastisch meegewerkt en ook de volwassenen hielpen lekker mee en dat scheelt.

Ik vind het ook altijd een enorme eer wanneer mensen toch een stukje moeten rijden om naar mijn studio te komen. Rianne volgt mij al even via facebook, dus toen er een fotoshoot gepland ging worden, was het voor haar vrij snel duidelijk. Zij woont het verst weg, maar toch vond ze het geen probleem om vanuit Oosterhout naar Hoogvliet te rijden. Haar broer woont in Hendrik Ido Ambacht en vanuit die woonplaats heb ik meerdere klanten, maar dat is echt toeval. Ontzettend leuk dat jullie mij hebben uitgekozen voor jullie fotoshoot.

Iedereen was tijdens en na afloop van de fotoshoot ook zo enthousiast, wat het voor mij uiteraard dubbel leuk maakt. Bedankt voor het komen!

https://www.in2pictures.nl/c-3873922/groepsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten