dinsdag 3 april 2018

Laurie en Isabel in Rotterdam

Afgelopen vrijdag was een hele goede vrijdag! Ik mocht namelijk met Isabel en Laurie Rotterdam in. We spraken af bij Hotel New York. Mama Imelda en papa Jeroen hadden dit keer een buitenshoot bedacht voor hun dochters, omdat de studio ideeën een beetje op waren. Ze stuurde mij wat voorbeelden en vroeg of dat leuk zou zijn. Ehhhh.... Yes please!!

Ik houd van locatieshoots, al is het soms wat lastig te plannen.
De styling van de meisjes was weer tot in de puntjes geregeld en aangezien de meiden mij inmiddels goed kennen konden we direct beginnen. De prachtige stad op de achtergrond geeft de foto's een heerlijke sfeer. Het flauwe zonnetje bracht nog wat extra contrast in de foto's, wat een geluk hadden we met het weer zeg! Heerlijk echt.

Laurie wordt binnenkort vijf jaar dus dat was een goede aanleiding, al heb je natuurlijk geen aanleiding nodig voor een mooie fotoserie van je kids of je gezin.

Ik vond de locatie en het thema zo leuk dat dit wel eens kon resulteren in een het thema voor de Summershoots van dit jaar! Houdt deze pagina dus in de gaten of schrijf je via de website in voor de nieuwsbrief.

https://www.in2pictures.nl/c-3873819/kinderfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/






Geen opmerkingen:

Een reactie posten