woensdag 11 april 2018

Mini gezinsreportage met Maurice, Andrea, Feline en Faas

Ik ben een beetje traag deze week met mijn blogs, mijn excuses daarvoor, maar er zitten momenteel niet genoeg uren in de dag om alles op tijd af te krijgen.

Maar afgelopen zaterdag mocht ik de dag openen met het gezin van Maurice en Andrea. Al een hele poos willen ze een fotoshoot doen met hun kinderen maar steeds komt er iets tussen. Maar nu was het moment daar! Op zaterdagochtend stapten ze mijn studio binnen met hun twee prachtige kinderen Feline en Faas. Faas was de afgelopen weken een beetje ziek, maar gelukkig was hij deze ochtend goed genoeg om een paar foto's te maken. Omdat het een minishoot was hoefde hij ook niet heel lang zijn best te doen. Dat scheelt dan weer.

Maar ik moet zeggen dat het niet moeilijk was om van dit gezin foto's te maken. De kinderen deden het super goed en dan is het al snel leuk! Maurice en Andrea, bedankt dat ik jullie gezin mocht fotograferen. Wellicht tot een volgende keer.

https://www.in2pictures.nl/c-3873819/kinderfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten