woensdag 4 april 2018

Zwangerschapsreportage van Demi, Kevin, Sjef en Joy

Afgelopen zaterdag eindigde ik met nog zo'n geweldig leuke fotoshoot. Het was de zwangerschapsreportage van Demi en haar vriend Kevin. Samen hebben ze twee hondjes genaamd Sjef en Joy. Joy is nog jong en lekker speels en Sjef is wat ouder en een stuk relaxter. Je snapt dat 1 hond al extra focus met zich mee brengt, maar twee honden die tegelijkertijd ongeveer hetzelfde moeten doen is een challenge. Maar eentje die ik graag aanga.
De honden waren perfect opgevoed, dus dat scheelt de helft van de moeite. Maar zodra er snoepjes in de buurt zijn worden de meeste honden toch wel erg enthousiast. Zo ook Sjef en Joy. Joy werd zelfs zo enthousiast dat ze best een meter hoog wilde springen als dat haar dichterbij de snoepjes bracht! Haha... lekker beest. Oh ja, en na ongeveer een uurtje bezig geweest te zijn kwam Sjef steeds bij mij op schoot zitten. Die was er klaar mee. Heel gezellig en zooooo lief, maar niet echt praktisch uiteraard.

Demi heeft een prachtig bescheiden buikje en voelt zich prima. Ze heeft een duidelijk beeld van de foto's die ze mooi vind en natuurlijk heb ik er alles aan gedaan om haar droom uit te laten komen. En Kevin, die vond alles prima. Hij ging overal in mee, omdat hij wist dat dit voor Demi heel belangrijk was. Dat is toch gewoon super lief!

Ik kon erg lastig kiezen dit keer en daarom post ik gewoon wat meer foto's vandaag! Dat vinden Demi en Kevin vast niet erg. Die moest met de paasdagen ertussen al lang genoeg wachten tenslotte. Dan mag dat best beloont worden met wat extra previews.

Ik ben wel benieuwd of het straks met de baby erbij weer zo makkelijk gaat met fotograferen. Dan voegen we nog een minimensje toe aan de challenge. Maar ook dat zal vast wel goed komen.

https://www.in2pictures.nl/c-3873444/combi-zwanger-newbornfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/






Geen opmerkingen:

Een reactie posten